COMPADRE!

Ja. Nu finns det bilder. Compadre har jag sett, två gånger - på Bongo och Berns.
Fölrfest hos Nadine. Jag och Millan. Och ja, det här var alltså förra fredagen.
Nadine och Camilla <3
Sen vart det Compadre för hela slanten!
Can you hear the trumphet? I'm getting golden trumphet!
Träffade Kicki och Emma och rände runt.
Sen åkte jag till Stockholm och träffade Nadia och Amelie.
Amelie och Marcus. Festen var för Bergs och Beckmans och temat var Mentalsjukhus, därav munskydden.
Sen dansade jag på scen med Nadia och blev för evigt fångad på film - film som kommer klippas ihop till en musikvideo för låten Armed.
Vaknade upp i Flemingsberg och stannade i Stockholm till i söndags. Men det visst ni nog.
Idag färgade jag håret. Kolla in snart får ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0