Doin' it for the fame

Sitter på bussen på väg till Malmö! Var ju på casting för Total Blackout tidigare. Det var intressant. Det blev en gruppingervju med mig och två tjejer till. Ganska snabbt avklarat och det gick väl sådär. Fortast gick det för mig. Får aldrig ut va jag vill i sådana situationer. Efter det fick vi ögonbindel och fick känna efter i en låda. De hade satt på läskiga ljud. Det var något kladdigt, vått där i - skulle gissa på en hand faktiskt. Allting filmades och sen var det klart. Ja. Vi får väl se. Hoppas kan man ju alltid.
Åt lunch på skolan. Nu åker jag alltså buss. Tog precis rökpaus i Halmstad. Fick minnen från Strandgården. Haha. Det var ett bra tag sen. Minns när jag och Bea gick ända till Tylösand och tillbaka. Sisådär 14 km... Haha. Men då var det sol och varmt - nu är det Snöblandat regn och jag fasar för natten på Malmös gator. MEN jag ska ju se Gaga så det kanske kan gå. Det får gå helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: → ANGELICATO ★ ÅSIKTER,MUSIK,DJÄVULSKAP ♥

Kom du med ? =) Jag har inspelning 24e =>

2011-01-19 @ 04:20:07
URL: http://angelicato.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0