ACTION POLLOCK




Idag kom jag till Jönköping. Jag och Anna har fixat hela dagen inför morgondagens ACTION POLLOCK. Idén föddes i våras under våra gemensamma kurser och sen växte det allt starkare och vi bestämde oss i juni någon gång att, ja, vi ska genomföra det här. Nu är det alltså 2 oktober och Kultur Dag och Natt och det är dags. Vi har sökt och fått bidrag från Kultur Jönköping, hjälp av Jeanette och bidrag från ABF som står för duk. Vi har stött på en del hinder, men det löste sig till slut. Ansvaret skulle vi vara i först, sen KRIS gamla lokaler och idag när vi ringde vaktmästarn så fick vi en annan lokal, en gammal vagnhall mitt emot Bongo - som ni ser på bilden ovan - och den var perfekt. Vi dammsög skiten, tejpade papp över golvet och tejpade fast en cirka 3x10m lång duk mittpå. Vi köpte 9l färg och massa penslar/pinnar. Nu gör vi. Alla ska med!

KLOCKAN 16-19 2 OKTOBER
TÄNDSTICKSGRÄND 12, VAGNHALLEN (MITT EMOT BONGO BAR)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0