Money money money!

Idag städar och tvättar jag. Behövde sova bort förkylningen, har asont i huvudet och näsan bara rinner. Sökte två kurser på GU till våren också, kanske kan vara något... Skriva 7,5 HP och Miljöproblem 15 HP distans. Kunskap får man ju aldrig för mycket av. Blir det mycket på Dômen så skiter jag nog i det dock. Man får ju inte slita ihjäl sig. Haha.
Camilla och Linda ska åka till Prag och fira Lindas födelsedag, jag vill så följa med! Bussresa t/r och 4 nätter på hotell för 2000... Jag har ju tänkt sälja lite saker på Tradera och så... Hmm. Det är inte lätt med pengar alltså. Snart är det Lady Gaga i Malmö också, 19 november! Och så måste jag ju flytta snart och få dubbla hyran kanske. Någon som har ett jobb att langa?
Men man kan tydligen få bostadsbidrag med? Hur söker man?

Kommentarer
Postat av: realisten

Bostadsbidrag söker du via försäkringskassans hemsida

2010-10-13 @ 16:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0