Veckan som gått

Jag rökte i förrgår.
Jag köpte lösögonfransar till Halloween och var trött.
Igår var det svinkallt och frost.
Och jag burrade upp mig i min fuskpälstub från Indiska.
Unnade mig en varm choklad med grädde
Och målade det här fruktansvärda stillebenet. (Mer här)
Och så mitt fina öra då. Jag var på akuten och fick penicillin. Blir det sämre och jag får feber, frossa och likande så blir det intravenöst. Jag hoppas det löser sig. Imorgon åker jag till Jönköping.
Blev precis inbjuden till minnesstund för Thomas, på lördag. I Uddevalla. Jag vet inte riktigt vad jag känner. Jag vill ju ändå på något sätt få säga hejdå och det här är enda chansen. Allt vi som kommer lämnar kommer kremeras med honom. Det vore fint men jag vet inte om jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0