Does it feel better than love?

Igår var jag ute med Camilla, Linda och Emelie och lite fler. Emelie är C+L nya inneboende från Lule och hon är väldigt trevlig och jävligt Norrland. Hon fyllde dessutom år. Så vi drack vin och mös hos de och sedan åkte vi till Sejdeln. Åkte hem vid tolv ungefär. Försov mig lite till skolan... haha. Menmen.
Jag och Micke åkte till Clas Ohlsson efter skolan och köpte papper och tejp och sen tog jag vagnen till Bengans och haffade Body Talk Pt.2 (som fick fem av fem i Metro, fyra av fem i GP) och Hurts - Happiness. Sjukt bra alltså. Sen handlade jag mat och lagade MASSOR med mat så jag har matlåda. Att inte ha/glömma matlåda till skolan blir dyrt. Fråga mig och Micke, vi vet. Idag köpte vi dock bara micromat, precis exakt samma sort, och Sprite. Och så gick vi i takt tillbaka till skolan.
Glömt berätta en rolig grej om Mikael med: han föddes orange för hans mamma drack morotsjuice. Ibland kan man tro att han är en karikatyr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0