Hat, ilska, besvikelse

Statusuppdateringarna på Facebook angående SD exploderar:
- Usch!!! Helt ofattbart att sd får 5,8%!
- inte för att vara den som är den, men om du röstade på Sverigedemokraterna så hatar jag dig.
- dags o packa väskorna
- Var det en läktare på en fotbollsmatch, nej det var ju SD valvaka!! Pinsamt!
- Jaha, då blir det skinheads i riksdagen... idioti!
- vet någon vart man kan få tag på tårgas eller en elpistol i sverige för jag känner mig fan inte säker längre.
- Efter att ha lyssnat på SD-sympatisörernas brunstiga grymtande och tjut i 5 minuter i sträck så märker man verkligen hur sofistikerade och välutbildade de är... NOT.
- Ja, det finns som sagt en del märkliga människor. Uppenbarligen fler än man trodde. Någon som vet vilket europeiskt land det är billigast att bo i?
- har lust att spotta Jimmy Åkesson i ansiktet!
- Hur tänkte människorna på fullt allvar? Att det Svenska folket kunde tillåta SD i riksdagen är bara sorgligt, pinsamt och väldigtväldigt illa. Besvikelse på hög nivå.
- skäms över sveriges invånare.
- Om du vet med dig att du är en av de som bidragit till att vi kan ha ett rasistiskt parti i riksdagen när den här natten är över så ber jag dig ta bort dig själv som min "vän", för såna vänner vill jag INTE ha!
- vittrar sönder. Det här är skandal. Jag skäms över mitt land.
It goes on and on and on and on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0