HURTS

När Sandra sade att min frisyr skulle vara inspirerad utav de vattenkammade Hurts blev jag glad, slutresultatet blev dock lite mer synth än så. Haha. Men jag gillar det! Älskar den grå färgen med fält av blåviolett och rosa. Camilla blev även hon sketasnygg, hon har massor med bilder som kommer komma upp. Så håll utkik. Det lär inte jag göra eftersom jag ska supa skallen av mig i Berlin. Åker halv två imorgon och kommer hem på måndag! Var och växlade idag så nu har jag 350 euro här hemma, vet inte än hur mycket jag ska ha med mig till denna resa - del 1 av 2.
Måste dela ett citat från Sandra (ungefär såhär): "Det här är Marcuss. Han tål allt. Han måste ha en look som är tuff och kan varieras för han passar i allt. Han har så fruktansvärt mycket stil och attityd."
Jag har en inrakad sidbena.

Kommentarer
Postat av: HugoAlexander

Like!

2010-09-21 @ 22:46:07
URL: http://alexanderhugosson.wordpress.com/
Postat av: johnnyponken

snygga bilder ;)

2010-09-21 @ 23:45:37
URL: http://johnnyponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0