Shopping

Idag har jag tvättat och städat och sen tvingade Hanna ner mig på stan: "Köp en datorväska på Monki på mig!" Så då gick jag såklart runt i varenda butik. Jag vill ha H&M's skinntajts, men de finns ju bara i 42/44 så det blev inget. Men ett köp blev det ju... Ja. Ingen mer shopping i Berlin? Pappa ringde precis efter och frågade hur det var med ekonomin. Jag klarar mig.
@ Monki
Dagens outfit:
Rävpäls Made in Berlin
Skinntajts H&M
Cape med skinndetaljer Monki
Skor Scorette

Det här köpte jag då. På Weekday. Och den hade visst knappar så man kan stänga den men såg jag! ;)

Kommentarer
Postat av: nadine

jävligt fräsch jacka gullet ^^

och jag kommer om två veckor juuuu! typ den 15 tror jag det är :D YEEEEEEY :* MISS YOU!

2010-09-30 @ 23:01:13
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0