Stop telephonin me!

Idag fick jag paket. Peruken till min Lady Gaga-outfit till Halloween! YEY! Man blir ju sugen på långt hår alltså.
Jag är i Jönköping. Det suger, men börjar bli lite bättre. Satt och grät en skvätt på trappan och ville bara hem. Ingen av mina vänner kan komma på festen ikväll, det blir Hannas vänner. Det blir ju fest i alla fall. Imorgon blir det släktkalas och ska även gå och rösta. Kusinerna kommer iaf, fick jag reda på idag. Mormor och morfar med, de är sjuka så kunde inte åka till gammelmorfar som trillat igen som de planerat. Det är bra tycker jag.
Men kunde varit i Göteborg och festat med mina fina vänner. Menmen. Nästa helg festar jag i Berlin och det gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0