b e l l a o b a s t i a n

Har haft en underbart rolig - men jobbig och seg - dag. Fotat i fem timmar för Bella o Bastian. Åkte hemifrån 10 och kom hem 22. Har haft så sjukt mycket snygga kläder på mig, fått massa fint beröm om hur bra jag passade i kläderna och så och fotat tusen olika outfits till lookbooken för AW11. Ni, och jag, får nog vänta ett tag på bilderna. Vi var de första som fick se kollektionen idag och det är ju ett tag tills den släpps. Bilderna blev hursom sjukt bra och jag är väldigt nöjd. Kolla in Bellas senaste kollektioner här.


Preview. En konstig bild Armin tog.

Kommentarer
Postat av: Armin

andra fotojobbet inom kort ju! glöm inte, tidn för dit make & hår är ju kl 10, så du måste vara på HBC då! :)



gillar din årskrönika. mycket som hände. på gott och ont!

2011-01-10 @ 23:03:14
Postat av: Robin K

Kommer snart att åka till Borås och se kollektionen själv, får se om dina bilder gör kollektionen rättvis :) För killar och tjejer som är sugna på att shoppa BellaoBastian, håll utkik på http://orimono.se och var med under lanseringen av vår webbutik nu i februari där BellaoBastian är ett av märkena vi har i lager!

2011-01-27 @ 18:23:26
URL: http://orimono.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0