25 augusti, 18.43

Att skriva har aldrig varit ett problem för mig, de är de verkliga mötena jag fruktar – att bilden jag ger genom mitt skrivande är mycket bättre än den bild jag skapar i person. Jag har alltid känt mig självsäker när det kommer till att utrycka mig skriftligt, men när jag ska prata med nya människor verkar jag ha någon spärr – jag känner mig obekväm och vet inte riktigt hur jag ska bete mig.

     Det börjar bli bättre, det är bara lite tungt. Det är något jag får kämpa för, och det är min största rädsla inför Åre – att jag inte ska kunna ge en bra bild av mig själv till alla de människor jag kommer vara tvungen att prata med om jag ska få ett jobb. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0