26 augusti, 16.03

Jag träffar tvillingarna en snabbis. På bussen möter jag en annan gammal klasskompis och vi pratar om sommaren och framtiden. Hon går också på högskolan, media någonting. Avundas alla som har något att göra. Tvillingarna är glada att se mig, men måste hem och äta och Kicki berättar att hon inte sovit för hon åt för gammal glass igår. En detalj hon kunde undanhållit.

     Jag går en sväng på staden innan jag åker hem – hittar såklart en massa saker jag vill ha, bland annat en trench för två hundra på Åhlens. Den var inte perfekt, helt okej snygg liksom. Kanske skulle man slå till? Jag borde, såklart, inte. Jag köper en baguette på Mackmakeriet istället och åker hem och tittar på Vanity fair.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0