26 augusti, 18.42

Blir piggare när jag får mat i mig. Äter som en häst nu för tiden, ingen klagar. Klagat jämt om hur lite jag äter, de är väl storförtjusta:

     ”Bra att du äter nu!” säger far. Jo tack, jag vet. Har gått upp två kilo också. Finns det något mer störande än kommentarer om hur man äter?

     Nu behöver jag en kvällspromenad – nere vid vattenbrynet. Bara slappna av lite. Här hemma går inte det – syster bitchig som vanligt, låter inte oss andra få en syl i vädret. Propsar på att det finns alternativ och dumförklarar mig när jag nekar arbetet att rensa fisk i Norge. Jag, rensa fisk – tål inte blod, äter inte kött eller fisk och har ingen erfarenhet. Nej tack!


Kommentarer
Postat av: Ferhat

Är allt bra med dig annars? :)

2009-08-26 @ 20:12:01
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0