Do it clean

Idag började då sökandet av kompetens, mål och vad man vill göra i livet på UGAn! Jag trodde inte jag skulle säga det, men det verkar faktiskt super! Och jag kom ju på att jag vet exakt vad jag vill och jag formulerade en text om mig själv som min coach berömde med orden: "Du är en sån där som kan skriva väldigt kärnfullt och skriva allt om dig själv på liten yta, det är jättbra! Du kan verkligen uttrycka dig!" Jag visste ju det redan, men det är alltid kul att höra det från andra. Men jag kan för inget i världen komma på vad programmet vi jobbade i hette, där ALLT finns... När jag kommer på kan ni få ett smakprov på min genialiska text! Haha.

Ikväll är det då dags för vår lilla "klassfest". 8 har sagt att de ska komma på Facebook så vi får väl se hur många det blir. Hoppas det blir några stycken i alla fall. Och Hanna har fått föräldrarna ur huset och ska ha förfest hon också, så det blir crowded ikväll. 
Dagens album: Echo and the Bunnymen - Crocodiles 25th Anniversary Edition

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0