Don't want no paper gangster!

Fick brev från vuxengymnasiet idag, det blir matte i höst... Vet inte om jag verkligen vill, men det är ju bra så jag antar att det blir så. Nu sitter jag här och lyssnar på Lady Gaga och har tråkigt. Vill måla egentligen men jag orkar inte riktigt tror jag. Har två små justeringar att göra på tavlorna med vitt så det är ju enkelt och så har jag två tomma dukar. Det är det jobbigaste, när de är helt vita. Jag hade idéer men sen försvann de. Jag köpte ett nytt halsband igår, i olika längder sådär som är modernt, haha, och KORS! Jag tänkte jag kunde vara lite á la Madonna á la 80's, som gjorde ett superroligt framträdande på Letterman, som ni kan titta på här:
http://www.madonnatribe.com/news/modules.php?name=News&file=article&sid=4862.

Kommentarer
Postat av: amanda

SKITSNYGGT! vart har du köpt det din dummerjöns? jag vill också ha :D:D

2009-10-01 @ 21:46:41
URL: http://asandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0