I can't get over you

Klassträffen blev allt lyckad måste jag säga! Sju stycken kom tror jag och det var mer än jag trott! Vi fikade på Kaffé Paus och det var jättemysigt. Det brann i stan också och när jag kom var hela gatan täckt med rök och polisen var i området hela kvällen. Jag skjutsade Lotta hem och vi bestämde att vi ska ha filmträff och se The Reader med underbara Kate Winstlet hos mig på onsdag och dessutom försöka fixa en klassfest nästa fredag! Det blir bra, om någon kommer! Haha.

Svenska Hollywoodfruar är slut! Gud nej vad jag blev ledsen! Det kan ju inte vara slut redan, jag blev helt - neeej! Jag kommer sakna de alla, men allra mest Maria Montazami som fått mig storgråta av skratt!

Nytt Kent-album snart dårå! Jag är inget stort fan men jag kunde inte motstå frestelsen att klicka hem den genom CDON.COM när jag hörde singeln. Och jag måste ju säga att jag gillar deras nya sound - alltså, det som kom med Ingenting. Synth is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0