Lista

Du heter: Marcus

Låt som när du är ledsen sörjer till? Antony and the johnsons - Hope there's someone.

Beroende av: Cigaretter och choklad

Vad behöver du mest just nu: lycka

Vad tror folk om dig? Mycket gissar jag på. Men de vet ingenting.

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är snygg? Det är väl en vanlig komplimang?

Vad säger du för att imponera på någon? Jag är mig själv bara

Hur imponerar man på dig? Är sig själv i alla lägen

Brukar du skratta för dig själv? Ja.

Var bor du? Jönköping

Trivs du där: Nej.

Äger du några converse: Ja.

Sprit, cider, vin eller öl: Vin.

Vad har du för mobil: iPhone

Nästa mål i ditt liv: skaffa jobb

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Marcus

Vem ringde du senast? Pappa

Antal timmar sömn inatt: Få. Hela familjen sov tillsammans från 3-7

Sov du ensam: Nej.

Brukar du komma i tid: Ja, med vissa undantag.

När mår du bra: När jag lyssnar på musik och solen skiner och jag känner mig uppskattad

När blev du fotad senast: Blir aldrig fotad av andra. Haha. Amandas fest

Hur känner du dig nu: Ledsen. Hjärtat rusar pga Antonys jävla innerliga stämma. han är inte bra för mig. Gud, jag älskar ju honom? Varför ska han få mig att må dåligt?

Vanligaste färg på dina kläder: Svart. Med färgklickar

Vad tycker du om fötter: Likgiltig

Vad saknar du: Kärlek och tillhörighet

Favoritdryck på morgonen: islatte

Är du blyg? Ibland.

Sysslar du med någon idrott: Nej.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag är kille.

Vad är det värsta du vet? Trångsynhet

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 200 + skulder

Vad längtar du till? Bättre tider

Har du bra vänner och äkta vänskap? Börjar få det nu!

Vad är det finaste du fått? Två personers hjärtan...

Om ett år?: Hoppas jag att jag utbildar mig till arkitekt/inredningsarkitekt

Du samlar på: Musik

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ringer aldrig

Är det okej att gråta: Ja.

När grät du senast: Igår.

Bär du glasögon eller linser: Ray-Ban Wayfarer 4 life

Vill du gifta dig: Vi får väl se vad som händer

Vill du ha barn: 43 katter

Är du bra på att laga mat: Relativt.

Är du flygrädd: NEJ

Vilken är din favoritglass: SIA Knäck kanske

Tror du på ett liv efter döden: Nej, men man borde så man har något att hoppas på

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Vilken ögonfärg har du: Grön/bruna.

Röker du: Ja.

Vad är det viktigaste i livet?: Kärlek, lycka, välfärd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0