The Sookie Stackhouse Novels

Läste ut Dead until dark inatt och måste ju säga att det var lite påhittigt av lilla tjocka söta Charlaine att låta Elvis leva vidare som vampyr! Tänka sig. Och nej, det ska inte vara med i serien som tur är. Jag har sagt det innan - serien är mer komplex men boken är läsvärd.

9.30 var det företagspresentetation i regi av UGA med Adecco så efter att ha läst till två var det bara att kliva upp klockan åtta och bli skälld på av en sur och stressad familj som inte hade en alltför trevlig dag. Jag har varit sjukt trött hela dagen och haft ont i huvudet, måste vila nu för imorgon (och på onsdag) ska jag vara i stan klockan nio! Hårmodell för tredje gången! Klart jag blev vald! Haha. Kände det hela tiden. Jag är ju flawless liksom! Hahahah! Så nu försvinner även rakluggen (I guess). Man kan ju hoppas på vitt hår eller något men jag får väl nöja mig med att det blir svart (som det säkert kommer bli), men man vet ju aldrig. Första gången, med Tomas, blev jag lite besviken eftersom jag ville ha FÖRÄNDRING! Men han sade det själv så fint: "Jag var redan perfekt."

Ego boost? Javisst!

Kommentarer
Postat av: ume.blogg.se

haha gött, tredje gången för mig me jue ;)

2009-10-19 @ 22:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0