What have I done?

Jag började lyssna på Antony men jag klarade det inte. Hela min kropp sade emot, mitt hjärta smärtar och slår snabbt och jag fick en konstig känsla av att vara jagad, upprymd! Får den känslan på sena kvällar ibland och nu den av Antony. Det är jätteläskigt och det går inte över. Bytte till Anna men jag ser bara bilden av att jag blir jagad och mitt röda hjärta som slår ansträngt i mitt bröst. Vad är det här? Känns som tinningarna ska brista och spruta ut blod. Haha. Det är helkonstigt och helläskigt! Mina händer skakar nästan och hela jag mår askonstigt.

Jag har städat en del i alla fall idag. Nu fick jag igen lådan och har städat upp från golvet men jag orkar inte dammsuga trots att jag har dammelefanter på golvet. Speciellt inte nu när min kropp blev helt konstig. Jag kan inte slappna av och jag orkar inte.

Men snart är det film med tjejorna och jag hoppas det blir bättre då! Älskar att jag börjar umgås med folk! Jag lade dessutom in alla mina möten med AMS och "Kompletterande aktör" - tre dagar i rad - och introduktion för Matematik C-kursen, tandläkaren två gånger... Uh. Jag orkar inte söka jobb. Fick svar från en au pair-familj idag. Svaret var ungefär: "Jag har själv varit vegetarian men vill inte ens att mina barn ska veta att det finns ett alternativ till att inte äta kött. Hoppas du förstår." Sure. Det kanske är bra. Om nu 2 och 4 år gamla barn fattar ett skvatt ändå! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0