When love takes over

Idag, på arbetsförmedling, 10.30. Vi börjar gå igenom vad UG är för alla de som kanske missat vad det är, eller vadå? Sen tar vi 45 minuter och berättar hur man fyller i en blankett sen får man gå. Givande, verkligen. Jag träffade Nadine där i alla fall och det gjorde det lite uthärdligare.

Jag åkte hem igen och tittade på True Blood och Greys Anatomy. Jag GRÄT den sista kvarten i Greys, det är så bra så man dör ju. Jag hade tårar ner på hakan, det bara rann. Det var skönt att få det ur sig. Jag brukar gråta till Greys, men inte såhär - det var extremt. Verkar som jag bara blir blödigare och blödigare. Är det bra eller dåligt? Haha. Efter det blev det Broder Daniel Forever som inte berörde ett skit. Tyckte mest den var tråkig och långsam, och jag brukar inte ha något emot sånt.

På eftermiddagen åkte jag och träffade Catrin och Björn på Mackmakeriet och frågade om att ställa ut. Det blir till att måla någon mer tavla och sen gå dit och visa! Det blir perfa! Haha. Nu ska jag äta!

Dagens album: David Guetta - One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0