4 september, 16.17

Far slänger upp dörren. Min första tanke var att det var syster, men det var jag inte. Oberörd sitter jag vid datorn, spelar min musik.

”Jag tänkte jag skulle skrämma dig!”

Well, du misslyckades.

Mor klagar på mig idag igen. ”Vad har du gjort idag då? Sovit?” ”Du kan inte duscha så, du förstör hela golvet!” ”Du gör ju ingenting här hemma, hur tänker du egentligen?!” ”Vad fan är det för fel på dig?” Ni är mitt problem, min familj.

Pratade med morfar. Den 14:e åker vi till Åre, han ska få mig att arbeta. Åtminstone gör jag ju något då. Om det blir fint skulle jag dock vilja vandra i fjällen – kanske Issjödalen, kanske Sylarna, åka upp på Skutan, fika på Åre Bageri och bara mysa, läsa böcker och rymma från verkligheten som kallas livet.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Svar:

Tack så mycket =D Tävlingar är skoj (A) eller vinna är skoj ...

2009-09-04 @ 17:19:35
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: hanna

på en bild var han patrik aslik han i twilight. snygg hgaha

2009-09-05 @ 15:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0