Dröm

Sov förjävligt. Först kunde jag inte somna, somnade väl vid tre, och sen fick jag mardrömmar. Minns att jag var i ett hus fullt med saker jag hatar typ - tror det var fest. Patrick låg på toan och spydde och hade skurit sig på grossat glas som låg överallt. Jag sprang runt som en galning och försökte komma bort från allt äckligt, tror någon hade sex. Det jag minns mest är i alla fall Patrik och hur blodet rann mer och mer medan jag sprang runt och försökte blunda, stoppa fingrarna i öronen för att inte höra honom spy. Minns en vit handduk, som inte var vit längre. Blodet forsade bara ut och sen började han skrika på mig. "Hjälp!!!" Jag bara sprang runt i allt det äckliga och efter en stund hittade jag en källare, eller om det bara var nedervåningen - i alla fall så kom mamma och jag visade henne Patrik. Jag vaknade någonstans precis när jag visat honom, och han såg ganska död ut. Jag vet inte.
Nu åker jag till Stockholm i alla fall. Hörs när jag kommer hem till Göteborg på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0