För du och jag ska aldrig dö

Kent var grymma igår. De körde Sjukhus och jag dog av ståpäls tillsammans med Nadine ungefär, älskar låten. GP skrev att Dom andra var sämst under konserten och där går ju våra åsikter isär ganska så rejält. Krossa allt/Dom andra är ju min favorit på hela konserten. Så sjukt bra. De fick fyra fyrar åtminstone. Det enda jag kände var något att klaga på var att jag tyckte ljudet var lite lågt i början, men det var ju ganska skönt för öronen också, och det höjdes lite mot slutet.
Jättetrevligt att träffa Alinde igen också. Efteråt gick jag, Nadine, hennes mamma och Camilla till Barsidan och drack några cider. Mycket trevligt. Vi gick förbi utanför Gretas också, men alla var så jävla trötta så vi åkte hem istället. Klockan var ju ändå strax efter två.
Filmade en snutt. Kolla speciellt runt 1.40, där har vi högklassiga bilder.
Och så lite bilder:
Idag kom även antagningsbesked 2 för höstens studier och jag kom in/blev reserv på:
Allmän språkvetenskap,  Berättelser - struktur och betydelse, 7,5HP, 5 reserv
Identiteter, 7,5HP, antagen
Produktutveckling med möbeldesign i Nässjö, 12 reserv
Konstigt med den sista, förra gången kom jag inte in? Om jag ska gå någon av kurserna vet jag inte. Sökte iaf. Kanske kan söka något annat till våren.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Ja visst är det najs :D Förstår att du är glad över det!

2010-08-08 @ 19:43:38
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0