Min klocka har stannat

Så har man handlat igen. Mat, faktiskt.
Mjölk
Soya
Broccoli
Paprika
Champinjoner
Vita bönor
Vegetariska grytbitar
Grönt te
Det ska nog gå slänga ihop något på det, har ju grädde redan. Haha. Till alla er som trodde att jag inte kommer klara det här, FUCK Y'ALL! Jag har faktiskt ätit både frukost och lunch idag och druckit kaffe. Haha. Jag älskar det här!
Det tog bara cirka 10 minuter med cykeln ner till stan. Asbra! Fyndade faktiskt en skjorta på Weekday för 20 kronor med. Tycker jag var bra. Nu sitter jag och dricker mitt nya te och bara njuter. Det är asvarmt ute så ska nog gå ut och röka och dricka te och få lite sol.
Och så ska man vara hårmodell igen! Fast det dröjer. För NOIR 21 oktober, för Sebastian 21 november. I like. Blir spännande att se hur det är här i Göteborg. Större? Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0