Project NN.07 by Rasmus Wingårdh

Gårdagen. Gårdagen. Gårdagen.
Oj, oj, oj.
Det var en fin dag ska ni veta! Jag trängde mig igenom alla folk på Götaplatsen in i Konserthuset där jag träffade Gorjan och designern som står för visningen: Rasmus Wingårdh. Årets designer 2007, chefsdesigner på Filippa K, son till den kända arkitekten Gert Wingårdh. Spännande man, indeed! Gorjan har ju även han ett superduperläckert märke kallat Odeur.
Det var tre stycken som hjälpte till att steama kläder, hålla koll på modellerna och klä på de. Det var tio modeller, fem killar och fem tjejer, vilka de flesta var skitsnygga! Alla var från Aveny modeller, dit jag sökt. Hoppas på svar snart. Fredrik var en av de trevligaste.
När visningen började gick allt i ultrarapid. En och en gick de ut, och kom in. Drog av kläderna, satte på de nya och skickade ut de igen: slut. 8 minuter. Men det var fint. Drack gratischampagne innan och efter och sen tittade jag lite på Timo innan jag drog till Kino för efterfesten där vi fick TP-kort som fungerade som ölbiljetter. Hade det mycket trevligt med Gorjan, Rasmus, Martin, Kenneth, Fredrik och några till. Vid ett stängde de och jag och Gorjan gick och åt falafel och sedan följde jag med Kenneth och hans ladyfriend till Majorna för efterfest. Satt i lägenheten och rökte och drack folle och bara pratade. Drog hem vid tre eller något och sov till två idag. Haha.
Livet i Göteborg är idel fest.
Kleerup var backstage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0