Ragg?

Raggningsreplikerna på QX brukar vara i stil med, "Snygg, träffas?" eller något annat sliskigt ännu mer rättframt sexförslag, så idag blev jag glad när jag fick detta:
"Jag vet en dejlig artist. She's the fembot dancehall queen that make me cry when I get older so don't fucking tell me what to think cuz in my eyes she's indestructible. If you have some kind of criminal intent after reading this then include me out cuz I can keep dancing on my own. My love is killing me and her love kills but we still dance to the beat. Non of dem others can hang with me. You should know better than to fuck with this."
Någon förstår att jag gillar Robyn. Om det är raggning vet jag dock inte?
Om ni inte kan er Robyn, kolla kommentarer

Kommentarer
Postat av: marcus

För er som inte kan er Robyn så är titlarna till alla hennes låtar med:

Jag vet en dejlig rosa

Fembot

Dancehall Queen

Cry when you get older

Don't fucking tell me what to do

Indestructible

Criminal intent

Include me out

Dancing on my own

Love kills

We dance to the beat

None of dem

Hang with me

U should know better

2010-08-26 @ 17:18:07
URL: http://madge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0