Bongo!

Det blev Bongo igår ändå! Camilla drog med mig, hade ingen biljett hon heller. Var där vi halv sju och tänkte köpa biljett i dörren, men vi fick gå in och stanna där hela kvällen, för man fick ingen stämpel eller så. Träffade Helena och Liw och hängde med de. Kände typ halva Bongo kändes det som. Träffade sjukt mycket folk! Emma, Nadine, Daniel, Millan, Nadia, Sara Schön, Lovisa, Mattias, Minna, Emelie, Louise, Frida, Lina, Yoanna, Rasmus, Michelle, Tim, Mirela, Sabina, Kalle, Anna, Anders, Andreas, Victor, Louise, George, Adriana... Ja, ni hör ju. Sjukt underbart trevlig kväll!
Idag vaknade jag 20 över 10 och fick skynda mig till stan för att träffa Amanda. Monki och mellandagsrea blev det! Massa fina kläder jag tittat ut sedan de kom. Träffade Helena och Liw med, vi gick och åt pizza. Var ganska bakis. Väldigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0