Robyn Robyn Robyn

Vad ska man säga? Fredagen var perfekt. Jag och Filippa hällde upp cosmos och åkte till Bengans där vi träffade Robyn och jag fick Body Talk, Body Talk Pt 2 och Pt 3 signerade med mitt namn - det var ett snabbt möte som lämnade mig lite besviken faktiskt, men den känslan blåstes bort så fort hon äntrade scenen på Trägårn.

Snyggare än någonsin, större än någonsin och med bättre låtmaterial än någonsin körde hon igång Fembot. Jag och Filippa stod längst fram vid staketet och var lyckligast i världen. Så tog hon min hand, Robyn, och log! Hon tog ingen annans hand under hela konserten, bara min, och jag tänkte, kanske minns hon mig från två signeringar när hon signerat hela 11 skivor?

I en och en halv timme stod jag längst fram och dansade som en galning, kastade händerna i luften och skrek varenda textrad och tog över 600 foton. Även om jag saknade ett par låtar från Pt 3 var kvällen helt magisk.

Som grädde på moset fick jag en tygpåse av Filippa i julklapp! Jag blev helt gråtmild och helt underbart glad! Så, Filippa: JAG ÄLSKAR DIG. Jag sa det till henne igår, men fy fan vad kul vi hade och fy fan vad vi måste göra om det.

Robyns setlist på Spotify.
Suddig bild på signerande Robyn.
Det är kallt att röka när man har linne på sig. Skymtar väskan gör ni också.
Vi tog såklart plats längst fram.
And it began.
Min hand i Robyns. <3
Filippa @ Front Row

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ser najs ut =D

2010-12-19 @ 12:58:44
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så jävla bra:D

2010-12-19 @ 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0