Don't give up, cause you have friends

Sara sade: "Ditt rum är inte stökigt. Det ligger ju bara saker överallt. Du ska se mitt." Men under alla grejer ligger det massor med damm, cigarettplast och viktiga papper om arkitektur. Det behövs en storstädning. Men var lägger man all skit när alla lådor är fulla? Haha. Nåväl, det ska väl gå?
Nu längtar jag till på lördag! Nu har vi bokat tågbiljett så Johan kommer hit och stannar till måndag. Sen längtar jag till imorgon då jag, Daniel och Sahra förhoppningsvis åker till Lager 157, sen längtar jag till mina två paket från Topman och mina t-shirtar från Ebay. Jag, hålla i pengar? Nej.
Lyssnar på Lady Gaga och fortsätter städa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0