Stå aldrig still


Men se goddag är ni här?
Är ni verkligen kvar?
Det trodde jag aldrig,
men ni har väl inget val.

Men snälla ingen panik här
för jag har aldrig begärt
att ni ska stå ut med
mina skrik o min värld

Varje dag av mitt liv,
varje andetag tar tid.
Jag står aldrig still.

Ni vet jag har feber,
det fick jag redan som barn.
Måste visa att jag lever,
så därav mitt tjat.

Varje dag av mitt liv,
varje andetag tar tid.
Jag står aldrig still (stå aldrig still)
Jag står aldrig still.

Kom och titta på mig,
hör min sammetsröst.
En äkta gaphals,
jag skriker jävligt högt.

Varje dag av mitt liv,
varje andetag tar tid.
Stå aldrig still (stå aldrig still)
Stå aldrig still (stå aldrig still)
Stå aldrig still (stå aldrig still)
Stå aldrig still (stå aldrig still)

Jag står aldrig still (stå aldrig still)
Stå aldrig still (stå aldrig still)
Stå aldrig still (stå aldrig still)
Stå aldrig still (stå aldrig still)
Stå aldrig still (stå aldrig still)
Stå aldrig still (stå aldrig still)
Stå aldrig still (stå aldrig still)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0