Express yourself

Tiramisun var såklart gudomlig. Haha. Och Glee blir bara bättre och bättre. Ju längre det går desto mer sensmoral kommer fram och ju komplexare blir historien. Kanske har Sue ett hjärta ändå? Haha. Samtidigt tätnar mystiken i Fringe, men många lösa trådar ska knytas ihop innan man kan förstå hela spektrat - som med så mycket annat.

Idag är en Madonna Live-dag. Imorgon är det en gala för Haiti i George Clooneys regi där Madonna även kommer uppträda. Jag blev väldigt glad att TV4 ska sända galan, imorgon natt klockan 2 svensk tid. Vad mer som står på agendan vet jag inte riktigt. Men stjärnspäckat lär det åtminstone bli. Det känns som det var evigheter sen skalvet hände, och jag orkar inte bry mig om det egentligen. Det kanske är omänskligt? Men jag vet inte. Det är så mycket annat. Men hemskt är det naturligtvis och vi får hoppas att det går bra.
Imorgon har jag Arkitekturhistoria klockan 10. Hoppas få en stunds bra sömn inatt alltså. Det kan nog bli intressant och jag kan ju inte säga att grekernas arkitektur verkar helt logisk och greppbar. En vilt främmande mentalitet av gudomar och naturväsen, manliga och kvinnliga kolonner som består av 43 delar med lika många konstiga namn. Men det ska väl fås rätsida på så småningom. Det är intressant, men desto mer intressant blir det framåt 1900-talet, men det får jag vänta på ett tag.
Across the sky - Hard Candy outtake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0