Follow your intuition!

"Med intuition - och möjligen en smula tur - kommer du tillrätta med något som stört dig en tid!"
Vågens horoskop
Någon gång ska det vända. Jag måste arbeta mer med intagningsprovet. Gårdagens horoskop påvisade att jag "förbisett detaljer som kan visa sig viktiga" och kanske är de de jag kommer tillrätta med idag, om jag försöker? "När du väl bestämt dig tycks inget få dig att ändra uppfattning," var också orden igår och det stämmer ju in perfekt på mig. Egentligen är det ju ganska korkat och låta sig tro på horoskop, men det är väl samma sak med det som Gud? Haha. Men det känns som man kan hitta lite mening i de där orden och ofta stämmer de ganska bra så idag borde jag tänka över allt, och följa min intuition. Det blir bäst så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0