Hope there's someone

Träffade Eleni en timma idag och det var första gången jag var på PB sedan studenten. Vi pratade och drack kaffe i skolcaféet. Fint. Efter det hade jag min första föreläsning i Arkitekturhistoria och vi drog igång om Antikens Grekland. Spännande, det blir nog en bra kurs tror jag! Två gånger i veckan blir det. Sen blir det Konstvetenskap och Teckning som börjar om en vecka eller två.
Trött idag. Tänkte titta på Huset vid sjön ikväll så spelar jag in P3 Guld. Har velat se filmen länge och har den nog inspelad men det blir ju liksom aldrig av att man tittar på den då.
På tal om guld. Jag vill byta färg på bloggen. Vitt är väl egentligen bättre, och så med knallgula länkar. Vi får se.
Sedär ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0