If we let it be...

Jag vill tatuera mig. En text på armen, så som Lady Gaga ungefär. Älskar hennes text men det borde ju vara något mer personligt och jag älskar ovanstående text, från Dancer in the dark. För mig representerar den hela filmen, ovillkorlig kärlek och uppoffring och att vi själva har kraften att gå vidare på något sätt, eftersom vi själva dikterar villkoren. Jag tycker det står för kämparglöd. Jag ska inte tjata sönder orden, de är så vackra i sig själv. Jag har funderat på Madonnas låttexter men jag vet inte. Och något annat "motto" har jag väl inte. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Hanna

tycker jag absolut att du ska.. vackert

2010-01-03 @ 18:47:00
Postat av: amanda

Jag tycker du kan vänta så kan jag göra din tatuering när jag bli sveriges bästa tatuerare!!! :D

2010-01-03 @ 23:04:08
URL: http://asandberg.blogg.se/
Postat av: marcus

det tar väl evigheter amanda, alltså inte så, men man blir väl inte det över en natt. men du kan få göra något annat! haha.

hanna, tack!

2010-01-04 @ 00:41:05
URL: http://madge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0