Keep holding on

Kom en kille från Tele2 och knackade på dörren. Slutade med att han stannade nästan en timma och fick kaffe och negerbollar och vi fick ett nytt bredband, som ska gå snabbare än dyra Telia! Så det är bra! Han tyckte jag skulle jobba för Tele2 med, men jag sade att det inte passade. "Alla kan göra det här." Haha. Inte jag.
Nåväl, imorgon börjar Arkitekturhistoria och jag ska till Folkan och få mig utskriven ur Ungdomsgarantin. Det enda jag är rädd för är att jag inte har en aning om var sal E1029 ligger. Men det ska väl gå att fråga sig fram. Jag ska alltså inte som jag brukar komma i sista sekund imorgon utan planerar att ta god tid på mig. Hur det går får vi väl se.
Dagens album: Glee (de vann kategorin bästa serie drama/musikal igår på Golden Globe, det ni!)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det heter inte NEGERBOLLAR!! Men du är duktig ändå. Lycka till med plugget. Love

2010-01-19 @ 21:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0