Reloaded

Jag är seg idag. Inatt hade jag mardrömmar, och jag minns de. Vet inte ens om jag vill berätta. Det var så sjukt äckligt och verkligt. Jag var på fest och min syster var där. Vi stod på balkongen, långt upp. Då kom Elin ut, tror jag hon hette. Men jag känner ingen Elin? Det var någon random bara. Hon klättrade upp på räcket och balanserade ut mot kanten. Jag sträckte mig mot henne och försökte få henne att hoppa ner igen. Men hon bara föll helt ledigt och jag rusade fram till kanten. Jag såg hur hon slog i marken och låg helt stilla. Panik. Jag tänkte att jag kunde räddat henne, hur hjälplös kan man känna sig? Jag och Hanna kramades och grät och det kändes som Hanna hade försökt ta livet av sig innan, och därför älskade jag henne och kramade henne och var glad att hon levde. Och det har ju inte hänt. Det var en vrickad dröm, gud vad obehagligt. Jag drömde mer, men det kommer jag inte ihåg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0