We're one

Tja, det tog en stund att somna men när jag väl somnade sov jag nog ganska bra faktiskt. Nyckeln till bra sömn är nog att göra saker. Gör man ingenting på dagarna blir man inte trött och då kan man självklart inte sova, är man dock ute och springer och träffar kompisar och gör saker så blir man ju trött. Jag får väl helt enkelt aktivera mig. Det kan kanske hjälpa en del, sen har vi det psykiska. Men det kommer väl det någon gång med.
Idag ska vi till farmor och farmor och fika. Idag ska jag inte göra mycket annat. Ikväll blir det Johan Falk, även om den kanske suger. Jag litar ju alltid på recensioner och det är inte ofta jag tycker olika, det har nog hänt en gång som jag minns. Allt för min syster/My sisters keeper. Den fick två för att den var för sockersöt och det var den, men den var bättre än så. Haha. Jag babblar på.
Dagens låt: One - U2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0