Nix Dix Pix

Otto Dix. Dagens har spenderats med denna konstnär på biblioteket, och inatt. Jag och Anna träffades på biblioteket och samlade fakta för våra uppsatser. Varför har jag aldrig varit på biblioteket och pluggat innan? Det är jättebra ju och jag hittade massor med bra fakta jag aldrig skulle hittat annars.
Efter det hade vi Konstvetenskap på Länsmuseet och fick gå in i arkiven - inte lika kul som jag trodde kanske, men ganska så intressant. Såg Mullsjö folkhögskolas utställning och Sara och Jessicas underbara tavlor och blev ju ganska sugen på att gå där och själv få ställa ut på Länsmuseet - men så vill jag bort från denna stad. Vi får väl se.
Efter det gick jag och Anna tillbaka till bibblan och pluggade lite mer, tills det stängde. Kvällen spenderades med mina favoritvänner Grey, Sloan, Sookie, Bill, Kate, Sawyer och Locke.
Nu är klockan 1.18 och jag borde sova, men jag kom ju in i plugget igen!

Kommentarer
Postat av: amanda

Tycker du kan börja med mullsjö med mig!

2010-05-20 @ 16:46:52
URL: http://asandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0