Helgen

Öppet huset och redovisningen för tidsprojektet gick super! Folk blev helt tysta när de kom in i mitt rum. Stämningen var väldigt fridfull och vacker och jag är väldigt nöjd. Det fanns mycket att diskutera kring allas verk. Jag såg så sjukt mycket bra grejer. Mamma, pappa, mormor och morfar kom ju ändå från Jönköping med. Trevligt! Vi åkte hem till mig och drack glögg och åt pepparkakor, så gick vi och handlade en matkasse för 500 kronor som mormor bjöd på! Ibland har jag det bra. Pappa ska försöka få ut pengar på hemförsäkringen för min trasiga iPhone med. Lite kan man kanske få.
Vi åt på Tre indier på kvällen. Lika gott som förra gången, och drack indiskt öl till. Alla var nöjda och efter det åkte jag hem och dog av trötthet framför Idol, Skavlan och Sin City. Men drog till Yonas vid halv tolv typ där det var fest. Kom in i värsta dramat då det var ett stort bråk. Kändes ju sådär. Polisen kom. Sov där och idag har jag och Yonas varit på stan en sväng, sen ska jag tillbaka dit.
Kallt och soligt.
Rosen hann allt dö lite.
Isabelles videoinstallation.
Tobias byggde ett helt monokromt rum.
Ylva.
Sanna. Jag ÄLSKAR de! Så sjukt snygga! Det är urverk och fjädrarna sitter på sekundvisaren! Urtavlan är gjord av bönor/linser/valnötter.
En fläta som är 3,42 m, så långt konstnärens hår växt under sin livstid enligt beräkning.
Tre indier.
Vaknade upp till en solig frisk dag.
Så var ju på stan. Body Talk-samlingen är komplett...

Kommentarer
Postat av: SingelTjejen

Tjatja vil du synas?

Va med i min "Dagens blogg" hos mig då! ;D



Puss

2010-11-28 @ 00:26:46
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0