Torsdag

Zero inspiration i skolan, men tecknade lite i alla fall. Men mot eftermiddagen fick jag några bra idéer, som jag ska försöka genomföra. Film är väl svårt kanske, speciellt om man ska teckna/måla den. Efter skolan åkte jag och Filippa ner till stan och fixade hennes kostym till imorgon - Filmmaskerad imorgon då. Jag ska vara Gaga ändå. Hennes musikvideos är ju som filmer.
Efter det gick vi till Hasselblad Center och kollade på Sophie Calle. En mycket bra utställning och jag kände igen många av hennes historier från Kobra. Det var jag, Filippa, Nina och Tobias och efter det drog vi till Tobias där det bjöds på linsgryta. Så nu är man mätt och go.
Imorgon är det då filminspelning 12.30-17.30. Hoppas verkligen inte det drar över för jag mååååste hinna till skolan och festen. Hur det blir med mat vet jag inte riktigt. Menmen. Kul ska det bli. Jag ska alltså dansa/hänga på en gayklubb i någon scen. Inspelningsplats: studio i Partille.
En snara dårå.
En fet paljettkeps på Beyond Retro.
En lökhackandes gråtandes Filippa.
En spexig Marcus i julpolo - kände att det var dags.
EN PREVIEW!
Stop telephonin' me. I'm kinda busy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0