Ännu mera depp

Ja, jag är deppig. Grät mig själv till sömns igår, den lilla sömn jag fick det vill säga. Har pratat massor med en vän som också är deppig. Man blir så deppig av att veta att det finns så många där ute som mår dåligt. Vad är det med världen? Eller kanske Sverige?
Jag pratade med Viktor idag, och har bestämt mig för att åka till Uddevalla för Thomas minnesstund imorgon. Vi ska träffas där så ska han berätta allt för mig. Det kommer vara sjukt jobbigt och jag kommer må så sjukt dåligt, men jag behöver veta, behöver ett avslut. Kommer må bättre av det sen. Nu vet jag ingenting. Jag vet att han mådde dåligt och tog sitt liv.
Ikväll ska jag till Bongo och se Compadre. Har varit så sjukt pepp men jag vet inte längre. De är grymma och jag älskar de och det blir nog bra. Jag vill bara träffa Camilla och Nadine och ge de världens kram.


Lyssnar på Cardigans och myser. Snart kommer mamma hem och då ska jag åka till Länsmuseet och lämna in tavlor till Länssalongen. I'll give it a try.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0