Party mode a la Bad Romance

Igår blev det såklart fest igen. Frida var och hälsade på Camilla så vi gick en sväng på stan och sedan åkte jag hem till Camilla och drack vin, sjöng och dansade innan vi drog till Cicero där vi hann vara en halvtimma innan stängning. Regnet öste ner och jag dansade hem och sov.
Och jag kom i tid till skolan idag trots lite bakfylla! På med solglasen bara. Igår försov jag mig ju lite. Eh eh. iPhonen dog på natten trots att den hade batteri och ringde därmed inte på morgonen.
Idag har vi gått en sjujävla gallerirunda, och jag hade såklart mina kilklackar på mig. Smärtar lite i fötterna nu ska jag säga - först gå 2,5 km till skolan, sen till Konstepedmien och ner genom Haga och Vasastan mot Götaplatsen, och en svängom på stan med Petra också. Nu blir det en lugn kväll, trots att Anthon vill att jag ska med och sjunga karaoke. Nja, säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0