Det går bra nu

Igår var jag, Yonas och Magnus i Uddevalla och firade Kristian som fyllt 20! Det var jävligt kallt däruppe, 18 minus och vi frös arslena av oss. Åt tacos och drack massor med vin och hade astrevligt. Så idag har vi bara slappat, och kollat på Glee. Har sett hela säsongen på en vecka nu. Det är så bra!

Underbar sol!

Imorgon börjar skolan igen och på kvällen är jag och Yonas statister i Irene Huss - Mörkertal. Fick precis mejl från Bluegrass också, så på tisdag är jag även statist i Carolas nya video! Åh, det går bra nu!

NEHENEJ. Det gick ju inte så jävla bra att köpa sista minuten SJ på Tradera. HATAR ER MER ÄN NÅGOT ANNAT. Köp aldrig det om ni har en tid att passa säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0