Tjatja

Jag är tillbaka i Göteborg för de som inte visste det. Igår upptäckte jag och Yonas ett nytt sushiställe, på Kortedala Torg av alla ställen och de hade den godaste sushin vi ätit. Sjukt bra! 11 bitar för 69 kronor dessutom.
På kvällen kom Ani hit och vi drack vin och mös till sent. Magnus och hans senaste lilla fling joinade också. Ibland känns det verkligen som jag bor i ett gaykollektiv. Haha.
Nu ska vi in till stan och fota lite och jag ska hämta mina skor. Jag är jävligt sugen på att tatuera mig och åka till Paris också. Spring in Paris, yes please.
I lördags när jag skulle till Jönköping och solen sken.
Fatbooth <3

Kommentarer
Postat av: Linus Claesson Elmgren

Heter han den ena Philip? ;P

2011-02-16 @ 19:48:04
URL: http://linusce,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0