Party til you drop

Åh! Det var längesedan jag hade så kul och var så full! Känns som det var evigheter sen jag var ute. Jag och Yonas åkte till Camilla och förfestade med ölspel och grejor och hade hur kul som helst. Sedan drog vi till Sticky men gick ganska snabbt hem. Yonas skulle ju upp och jobba idag...
Ändrat lite kring ögonen och så. Nu är den nog klar.
<3
Mina nya skor från TIGER gick sönder också. Kostar ett par skor 1900 ska de fan hålla mer än en vecka. Jag har gått vanligt i de bara och gummisulan lossnar? FUCK. Och visst ser vi fräscha ut? iPhoneblixten <3
Idag smugglade Yonas in mig på bilmässan genom köket så att jag kunde försöka vinna en laptop genom att klättra på backar. Det gick bra, men inte tillräckligt. Klarade 22 st på 4.14 min, för att vinna - just då - behövde man hinna 25 backar på 3.30. HUR snabbt är inte det?! Kul var det iaf. Sen åt jag sushi med Camilla och gick på stan.
Ikväll blir det fest för Filippa och Josse, hos Filippa. Och även Tobbe fyller ju år idag. 45-50 pers kommer, i en trea i Haga. It'll be crowded.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0