Queer

Har haft en helt underbar helg, förutom en incident. I fredags var det först förfest hemma hos Yonas med lite bögar. Haha. Sen drog vi till Camilla som hade finbesök av Nadine och Millan! Hade så kul innan vi drog till Queer på Park Lane. Temat var Burlesque och när vi kom körde de igång en dragshow med Cher, Dolly, Beyoncé, Gaga och Amy Whinehouse. Så sjukt dåligt men så sjukt bra. Haha. Gogodansare var det överallt också och kvinnorna i sällskapet blev upphetsade. Kom hem någon gång vid fem på morgonen.



Enda bilden från kvällen. Snor Nadines bilder sedan.

Igår sov vi ett tag och sen tittade vi på The Town innan vi åkte in till stan och åt sushi. Träffade min syrra en väldigt snabbis också. När vi kom hem somnade vi och vaknade kvart över åtta. Vi fixade oss snabbt och drog till Vanessa för födelsedagsfest. Vi var ett litet trevligt sällskap och det blandades gratisdrinkar av de tre bartenders som var där. Hade jättemysigt och spelade Man vs Kvinna och vann.

Incidenten som jag nämde i början var då att en tjock ful jävla CP kallade mig och Yonas för bögar. När Yonas gick in och köpte cigg kom han fram och skallade mig och slog mig i magen och sa att han kunde slå ihjäl mig om jag ville. Det var ju tydligen jag som provocerade honom med när jag tittade åt hans håll en gång när han kallade mig bög. Vissa människor... och Yonas är det sötaste som finns, kolla bara här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0