Let's make out in the middle of the street!

Idag var det kalas för faster i Trollhättan, och de firade även mig! Det var lite segt, det tyckte alla - men trevligt var det väl. Tårta - även om det var glasstårta - är ju alltid gott och pengar behöver man alltid. På vägen hem mörknande det och vi såg en bil som kört i diket och massor med rådjur. Jag hatar att köra bil när det är mörkt eller i skymning! Jag inbillar mig att vi ska krocka med en älg eller något. Har alltid varit mörkrädd men inte så mycket på senare år men bilkörning i mörker är fruktansvärt. Jag får andnöd och gräver in naglarna i fingrarna. Jag har seriöst märken på hela fingrarna, med sisådär en centimeters avstånd. Det är som sjukhus, jag är nästan lika rädd. Usch. Det är hemskt!

Jag har tänkt lite på Mr X, och Gud vad töntigt allt blev! Jag är ju patetisk! Hahaha. Jag får bara skratta åt allting för det är ju bara sjukt. Jag vill inte ha honom(?) så varför hacka upp sig så på det? Haha. Usch, vad jag är knäpp. Men får man för sig att man vill ha något ska man väl ha det och får man det inte blir man väl knäpp i huvudet, speciellt eftersom jag är - får jag väl kanske erkänna - van vid att få som jag vill. Men jag har ingen energi att slösa på sånt här löjligt som ändå inte tänker ge något så det är bara, srew that and move on! Sök jobb eller något! Haha.
Såg reklamen för Grey's Anatomy och hela jag bara rös till och blev stel som en pinne och en känsla av obehag flög genom kroppen. En stor sorg liksom bara kastade sig över mig. Att serier kan ge så stora känslor? Det är som musik, speciellt live, det är sjukt vad det kan påverka mig. Jag lipar ju fan till alla serier nuförtiden, vet inte vad det är för fel på mig! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0