29 augusti, 17.02

Hemma 03.27 efter den galnaste kvällen på länge:

Charlotta är redan på Bongo när jag kommer dit. Jag köper två öl och så börjar kvällen. Träffar Moa, som senare klämmer mig på kuken. Konversationen idag:

”Du gillade det.”

”Du gillade kuken du fick i dig på toa!”

”JAG FICK INGEN KUK PÅ TOA!!... men… lite senare kanske.. heheheheheheheheh Jag minns inte ens hur han såg ut.. var han ful?”

”Ojojoj. Det kan väl inte jag avgöra. Men det var alltså tvillingen? Du skulle tagit båda! Eller det kanske du gjorde?”

Ja, Moa, hon är rolig hon. Vad jag kommer ihåg så såg han väl helt okej ut. Identiska var de så det spelar ingen roll vem av de hon tog. Under kvällen träffar jag även en journalist från Malmö och tre fransmän, som Annie flyr ifrån. ”Rädda mig, fransmannen kysser mig!” Vi försvinner in på dansgolvet, förlorar oss totalt. Jag dansar till stängning, när alla gått och bara Sara är kvar – som jag inte känner så väl, men ack haft så roligt med.

Följer med och äter pizza, snyltar av Saras, mina egna pengar slut – lagda på sprit. Vi sitter på kyrktrappen och slafsar, missar sista bussen med en timma och njuter.

Jag ringer mamma och hon kommer och hämtar mig. Kastar mig i sängen och sover hela natten.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv: aa precis, det är nästan billigt =D

2009-08-30 @ 15:14:47
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0