I have a tale to tell

Idag blev det till att titta på Confessions Tour, efter att igår lyssnat på den när jag skulle sova. Höjde ljudet ordentligt och njöt och började gråta när hon äntrade scenen! Minnen... Åh, jag vill tillbaka och se Confessions igen, stå längst fram! Jag vill tillbaka till Paris och Göteborg, till Sticky and Sweet. Jag måste säga att jag har tur, jag har sett Confessions och båda versionerna av Sticky! Confessions är perfektion och imorgon är det dags för Sticky and Sweet på SVT2, får inte missas! Laddar nu med lite på datorn... Ja, det är klart jag har den... Längtar dock till DVDn kommer och hennes nya album, som jag hoppas blir mer som Confessions, typ Celebration, än Hard Candy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0